Aktualności
Szanowni Państwo, Rodzice Uczestników zajęć OPP1 Jordanek,
decyzją Ministra Edukacji Narodowej od 18 maja 2020 placówki wychowania pozaszkolnego mogą wznowić działalność, w określonym reżimie sanitarnym. Oznacza to konieczność zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom i prowadzącym zajęcia, a także pracownikom administracji i obsługi oraz zachowanie wszelkich zasad sanitarnych wynikających z trwającego stanu epidemicznego.
Działania placówek powinny być podjęte możliwie najszybciej, jeśli jednak nie są one w stanie uruchomić zajęć dla dzieci i młodzieży od dzisiaj tj. od 18 maja 2020 roku, to za zgodą Burmistrza dzielnicy, na wniosek dyrektora placówki, zawieszenie może być przedłużone do 24 maja 2020 roku.
Stosowny wniosek został złożony, jeśli więc otrzymamy zgodę i uda nam się zorganizować bezpieczne warunki ruszymy z zajęciami 25 maja. Proszę, do 20 maja, o informację kto z Państwa jest zainteresowany uczestniczeniem dziecka w zajęciach. Państwa zgłoszenia (głównie liczba zainteresowanych) będą dla nas podstawą do dalszych działań, w tym opracowania wewnętrznych zasad i procedur.
Dyrektor OPP1 Jordanek Edyta Trębicka
UWAGA, OTWIERAMY BOISKO !!!
Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. (Dz.U.poz.792) oraz Szczegółowych wytycznych sanitarnych zatwierdzonych przez Głównego Inspektora Sanitarnego od dnia 18 maja boisko na terenie OPP1 Jordanek będzie udostępniane grupom i uczestnikom indywidualnym, zgodnie z aktualnym Regulaminem boiska OPP1 i załączonym Harmonogramem.
Pierwszeństwo mają zorganizowane grupy (6 osobowe), dzieci i młodzież.
Ponieważ teren Placówki jest nadal zamknięty wpuszczanie i wypuszczanie Uczestników przez pracownika obsługi odbywa się wyłącznie przez bramę, od strony ul. Osowskiej z zachowaniem zasad bezpieczeństwa epidemicznego (dezynfekcja rąk i sprzętu przy bramie, obowiązek zakrywania ust i nosa, odległość 1,5 m. pomiędzy wchodzącymi i wychodzącymi).
Uczestnicy obowiązani są do kierowania się prostą drogą od bramy do boiska, zgodnie ze wskazaniem pracownika obsługi i korzystania wyłącznie z wydzielonej strefy boiska.
Regulamin boiska i Harmonogram oraz numer telefonu dostępne są na bramie OPP1 Jordanek oraz na stronie: www.opp1.waw.pl
Regulamin korzystania z boiska OPP1 Jordanek: regulamin
HARMONOGRAM korzystania z boiska OPP1 Jordanek: harmonogram od 25.05
W zakładce "rekrutacja" znajdują się najnowsze informacje dotyczące harmonogramu i zasad postępowania rekrutacyjnego na nowy rok szkolny 2020/2021.
W związku z przedłużeniem ograniczenia pracy placówek oświatowych (rozporządzenie MEN z dnia 20 marca 2020, Dz.U.poz.492,493) oraz obowiązkiem pracy w innym niż bezpośredni kontakcie z uczestnikami zajęć, ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszym NOWYM TYMCZASOWYM PLANEM ZAJĘĆ:
Dzień tygodnia |
RODZAJ ZAJĘĆ |
RODZAJ ZAJĘĆ |
RODZAJ ZAJĘĆ |
Poniedziałek |
Strefa smaku (P. Kasia) |
Mille Voci |
Przedszkolaki (P. Kasia) |
wtorek |
Gry i zabawy towarzyskie (P. Kasia) |
Sport (P. Marcin)
|
Papieroplastyka (P. Marta) |
środa |
Rękodzieło artystyczne (P. Iwona) |
Mille Voci |
Rękodzieło użytkowe (P. Marta) |
czwartek |
Twórczy recykling (P. Małgosia) |
Zabawy logopedyczne (P. Edyta) |
Sport (p. Marcin) |
piątek |
Muzyka (P. Viola) |
Teatr z pudełka (P. Małgosia) |
Malarstwo i rysunek (P. Iwona) |
Zgodnie z powyższym PLANEM na stronie www.opp1.waw.pl w zakładce "ZOSTAŃ W DOMU" oraz facebookowym profilu OPP1 Jordanek będą zamieszczane propozycje/zadania/gry/zabawy/inspiracje prowadzących zajęcia nauczycieli.
Mogą z nich skorzystać zapisani ale także nowi chętni do uczestniczenia w naszych propozycjach.
O wykonaniu zadania lub innych efektach aktywności uczestników można poinformować nauczycieli przez kontakt na facebooku - w komentarzach pod postem lub pocztą elektroniczną, w wyznaczonych terminach:
Małgorzata Bockenheim |
Katarzyna Gugała |
Iwona Kalinowska |
Marta Pałdyna |
Marcin Stańczak |
Violetta Wojda |
Edyta Trębicka |
|
Nr telefonu |
indywidualny kontakt z uczestnikami |
indywidualny kontakt z uczestnikami |
indywidualny kontakt z uczestnikami |
indywidualny kontakt z uczestnikami |
500236345 |
720 080 060 |
600889958 |
Adres e-mail |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
k.gugala@ opp1.waw.pl |
i.kalinowska@ opp1.waw.pl |
marta.martike@ gmail.com |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dzień tygodnia do kontaktu z rodzicami |
messenger 11.00-14.00 poniedziałek-piątek |
poniedziałek 10.00-13.00 |
wtorek 10.30-14.30 |
wtorek 15:00-18:00 |
wtorek 17:00 - 18:00 |
piątek 11:00-16:30 |
Konsultacje logopedyczne Środy 9:00-16:00 |
Każdy z nas pozostaje również do dyspozycji rodziców pod w/w adresami/numerami telefonów w terminie wyznaczonym w tabeli.
Dla uczestników wszystkich grup zajęć wokalnych Chóru Mille Voci została uruchomiona odrębna platforma WordPress:
Ministerstwo Edukacji Narodowej wraz z Ministerstwem Cyfryzacji i NASK przygotowały propozycje dla nauczycieli i dyrektorów do zdalnej nauki z uczniami.
Tematy na każdy dzień i dla każdego przedmiotu, a także propozycje materiałów, na bazie których można zdalnie poprowadzić zajęcia dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych – wszystko to można znaleźć na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje .
Do dyspozycji nauczycieli jest również platforma epodreczniki.pl oraz pakiety materiałów od Centralnej Komisji Egzaminacyjnej dla ósmoklasistów i maturzystów.
Pełny komunikat MEN dostępny na https://www.gov.pl/web/edukacja/lekcje-z-internetu
Zachęcamy do korzystania!