Z wykształcenia jestem magistrem sztuki w zakresie edukacji muzycznej. Mam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć umuzykalniających oraz nauki gry na fortepianie i keyboardzie. Wykorzystuję zarówno repertuar z muzyki klasycznej jak i innych stylów muzycznych.
W przeszłości zajmowałam się układaniem mozaiki, co wpłynęło na moje obecne zainteresowanie tworzeniem plastycznych pomocy dydaktycznych do syntetycznego prezentowania podstawowych elementów muzyki np. rytmicznej, melodycznej i harmonicznej „stonogi”. Tak jak w mozaice układa się całość z małych elementów na podstawie opracowanego projektu, tak w nauce gry na instrumencie czyli opanowywania i łączenia wielu umiejętności, ważne jest postrzeganie wycinka poznawanego zagadnienia w kontekście całości. Posłużę się przykładem z teorii muzyki: trójdźwięk C-dur to 3 harmonijnie współbrzmiące dźwięki, ale również fragment tercjowego „łańcucha”, jakby „dźwiękowego DNA” zawierającego wszystkie trójdźwięki. Prezentując trójdźwięk C-dur wskazuję uczniowi jego położenie względem wszystkich trójdźwięków oraz które składniki wchodzą w skład czterech innych trójdźwięków. Na tym przykładzie chciałam pokazać, że w nauce gry moim założeniem jest całościowe ujęcie, co daje możliwość szerszego poznania języka muzyki i lepszego jej rozumienia, co ułatwia proces nauki.
Prowadzę zajęcia:
- Nauka gry na keyboardzie – Keyboard “od A do Z”
- Pianino “pod lupą”